7 kwietnia 2014

Przerwa + Nail Tek II

Słońce świeci, ptaszki śpiewają, ja siedzę sobie w domu i robię różne rzeczy (taki los bezrobotnej i bez...uczelnianej? niech będzie ;)). I między innymi zmusiłam się do napisania notki. Sukces :D

 Sherlockowe zdobienie było moim ostatnim mani. Postanowiłam się trochę ogarnąć, żeby się nie uzależnić kompletnie od takiej głupoty jak lakiery ;) To moje pierwsze w życiu postanowienie wielkopostne :D Przez pierwszy tydzień świerzbiły mnie strasznie ręce, żeby pomalować paznokcie, ale potem przywykłam i jakoś się trzymam. Wracam po Świętach i uczę się porządnie zdobić :>

Ale przecież taka okazja nie może pozostać niewykorzystana... ;) Zamówiłam więc osławionego Nail Teka, żeby spróbować wzmocnić paznokcie i pozbyć się rozdwajania. Moja wersja odżywki to II, do paznokci cienkich, miękkich lub rozdwajających się.
 (zdjęcie ukradłam z oficjalnej strony Nail Tek)

 Stosuję go od 1,5 tygodnia i muszę przyznać, że już widzę poprawę. A konkretniej: nie zrobiły mi się żadne nowe rozdwojenia na paznokciach, co najwyżej trochę pogłębiły się stare, ale nie odłamują się (z jednym wyjątkiem), więc przynajmniej tyle ;) Odżywkę nakłada się codziennie i zmywa po tygodniu.

Może pokażę moje pazurki przed użyciem Nail Teka (świeżo po zmyciu poprzedniej odżywki):

Kiepsko, kiepsko, chociaż na zdjęciach i tak wyglądają dużo lepiej, niż w rzeczywistości. Nie mam dobrego zdjęcia prawego kciuka, ale było źle. W sumie nadal jest. ;)

I po tygodniu:


Lepiej? Lepiej. ^^ To głębokie rozdwojenie na palcu wskazującym lewej ręki wczoraj się oderwało, a ja zaraz potem pomalowałam paznokieć odżywką i nawet nie widać, że coś mu się stało.

Co jeszcze mogę o tej odżywce powiedzieć po tygodniu stosowania? Nie wierzcie w zapewnienia producenta o wysychaniu w 3 minuty. Potrzebuje zdecydowanie więcej czasu, ale nawet po wyschnięciu nadal jest bardzo miękka. Odbicia pościeli czy ubrań gwarantowane ;) Na szczęście nie nadaje ona takiego aż połysku jak lakier, więc "nowa tekstura" nie przyciąga uwagi. Nie koloryzuje paznokci i nadaje im dość naturalny, zdrowy wygląd z ładnym połyskiem. Pachnie dziwnie, ale da się przeżyć :)

Zobaczymy, czy faktycznie wzmocni moje paznokcie - oby!

3 komentarze:

  1. Oby wzmocnił, bo łamiące się co chwilę paznokcie to tragedia, więcej się z nimi umęczysz niż to warte:P I faktycznie po odżywce wyglądają zdrowiej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odżywka Nail Tek wielokrotnie "uratowała" moje pazurki :-)

    http://rozowyswiatmarthe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. 21 yrs old Physical Therapy Assistant Florence Newhouse, hailing from Dauphin enjoys watching movies like Bright Leaves and Reading. Took a trip to Hoi An Ancient Town and drives a Ferrari 250 SWB Competizione "SEFAC Hot Rod". strona internetowa

    OdpowiedzUsuń